Retourneren

14 dagen de tijd om te retourneren

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u ook na de aankoop en ontvangst van een product besluit dat dit toch niet het juiste product voor u is. Dat is geen probleem: u heeft tot 14 dagen na ontvangst van het product het recht de bestelling ongedaan te maken. U kunt van dit recht gebruik maken door binnen 14 werkdagen na ontvangst contact op te nemen met Ergo2Work BV door te bellen naar het nummer 024-3296116, te mailen naar info@ergo2work.nl of het contactformulier in te vullen. U dient hierbij het ordernummer duidelijk te vermelden.

Hoe retourneren

1.Ontvang een retour machtiging

Vraag een retour machtiging aan

Of bel 024-3296116 om een retour machtiging aan te vragen. Houdt uw ordernummer bij de hand en de naam van de transporteur, gaat het om een defect product, geef dit dan ook aan en download het retourformulier hier.

2. Pak uw producten voorzichtig in

U dient de producten zo mogelijk in de orginele onbeschadigde verpakking retour te sturen. Ergo2Work maakt vaak gebruik van eigen omverpakkingen, maak indien mogelijk van deze omverpakkingen wanneer u producten retour wilt sturen.

3. Voeg het verzendbewijs toe

Over het algemeen bevatten onze verpakking ook retourlabels. Verwijder de originele labels of kras deze door, waarna u de retourlabel eroverheen kunt plakken.

4. Bespaar op de kosten van uw koerier

Lever het pakket in bij de goedkoopste koerier. Mail voor vragen naar info@goedkooppakket.nl of bezoek www.goedkooppakket.nl.

Belangrijke informatie

Soorten retouren U kunt kiezen voor een ander product of een volledige terugbetaling van uw aankoopbedrag.

Retourneren methodiek Terugbetalingen geschiedt naar dezelfde credit card, kortingspas of IBAN-rekening waar gebruik van is gemaakt bij de oorspronkelijke bestelling

Niet-retourneerbaar Onze retourvoorwaarden gelden niet wanneer er al producten zijn geplaatst door onze monteurs of wanneer het een op maat gemaakte bestelling betreft.

Producten dienen nieuw te zijn Ergo2Work mag retouraanvragen weigeren wanneer het product niet van nieuw te onderscheiden is. Enkele voorbeelden van producten waarbij wij niet overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag:

  • Wanneer het serienummer van het product afwijkt van het serienummer wat Ergo2Work heeft verstuurd.
  • Onderdelen niet aanwezig of de originele productverpakking niet aanwezig.
  • Producten die zijn beschadigd op de terugweg doordat het niet goed is ingepakt.
  • Wanneer er veel gebruik van is gemaakt (bijvoorbeeld wanneer bij een muis of toetsenbord de knoppen glimmen door slijtage).
  • Schade ontstaan door het laten vallen, door waterschade of door verkeerd gebruik van het product.

Hoe weet ik of jullie de retour producten hebben ontvangen?

We sturen u een e-mail of brief zodra de retour producten zijn verwerkt. Wanneer u gebruik maakt van track & trace dan kunt u uw pakket traceren via de website van uw koerier.

Hoe lang duurt het voordat mijn retouren zijn verwerkt?

Na ontvangst van uw retouren verwerken wij doorgaans de terugbetaling binnen 2 werkdagen.

Kosten retour sturen

Voor de meeste retouren: Ergo2Work kan via GLS een korting verzorgen op de verzendkosten. Laat ons weten hoeveel pakketten u retour wilt sturen en wij sturen u labels via e-mail, fax of post.

Grotere producten: Enkele producten zoals bureaustoelen, bureau's en tafelbladen zijn groter en zwaarder. Deze worden door een speciale transporteur vervoerd, dit kost uiteraard meer.

  • Bueaustoel: €75
  • Tafelblad: €75
  • Bureau onderstel: €75
  • Kantoormatten: €75

Voor meer informatie belt u 024-3296116.

Kosten van retourneren: komen voor uw eigen rekening, tenzij wij het verzorgen. In dat geval trekken wij de kosten af van het aankoopbedrag.

Meer over het versturen van pakketten.

Hoe retourneer ik een product wat ik heb gekocht in de winkel?

Retourneer het product bij onze winkel in Nijmegen. Bent u daartoe niet in staat, bel dan 024-3296116 en verzorg het retour transport naar Ergo2Work.

Ik heb een product telefonisch of via de webshop gekocht, mag ik dit retourneren in de winkel?

Over het algemeen wel, bel ons 024-3296116 om afspraken te maken voordat u afreist naar onze winkel.