Je krijgt een ruime garantie op de producten die je bij ons koopt. De duur van deze garantie hangt af van hoe lang de producten normaal gesproken meegaan, maar is minimaal een jaar. Als een product gebreken vertoont die niet jouw schuld zijn, repareren we het of vervangen we het voor je. Als het nodig is, halen we het defecte product op met GLS (alleen binnen de EU). Als dat niet mogelijk is, vergoeden we de retourkosten tot maximaal € 6,95 (alleen voor particulieren).
Als er binnen 30 dagen na aflevering van het product gebreken optreden die duidelijk aan het product zelf te wijten zijn, sturen we je direct een nieuw product op. Na deze 30 dagen moet het product eerst worden teruggestuurd voor reparatie voordat we een vervangend product sturen. Naast onze garantie geven fabrikanten ook een fabrieksgarantie van een jaar. Voor producten die je bij ons hebt gekocht, kun je altijd bij ons terecht voor ondersteuning, behalve voor de Hippus Handshoemuizen en Microsoft producten. Voor ondersteuning bij deze producten kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant.